خرید اینترنتی لوله نیوپایپ طبق لیست قیمت نیوپایپ چگونه انجام میشود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 293
نویسنده : تاسیساتی تهران

خرید اینترنتی لوله نیوپایپ

برای خرید اینترنتی لوله نیوپایپ با ما در فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور تماس بگیرید. ارسال به کلیه نقاط تهران و شهرستانهای کل کشور. یکی از خصوصیات های شرکت گیتی پسند در کنار رشد کیفی اعطای نمایندگی نیوپایپ , آذین لوله, نیوفلکس و سایر تولیدات شرکت گیتی پسند اصفهان در کلیه شهرهای بزرگ و شهرستانهای کوچک و وجود دپوی مناسب بار در کلیه نقاط ایران بوده است. مطمین شدن از دپوی کافی و دسترسی آسان و سریع باعث شده که به ویژه در سالهای اخیر, شرکت آتی لوله سپاهان که زیرمجموعه شرکت مادر گیتی پسند بوده و محصولات نیوپایپ را تولید و توزیع میکند, به راحتی گوی سبقت را در زمینه حجم معاملات لوله و اتصالات پنج لایه از رقبا برباید و هم اکنون میتوان مدعی شد که پرفروش ترین لوله و اتصالات پنج لایه در ایران و حتی خاورمیانه برند نیوپایپ است. قیمت مناسب, کیفیت عالی در کنار استراتژی فروش و وجود نمایندگی نیوپایپ در کنار عاملین فروش بسیاری که به صورت رسمی و غیر رسمی در زمینه فروش محصولات نیوپایپ فعالت میکنند باعث فروش روزافزون این محصول داخلی شده است.

در صورت نیاز با فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات پایپ بازار تماس بگیرید.

خرید اینترنتی لوله نیوپایپ

خرید اینترنتی لوله نیوپایپ از نمایندگی نیوپایپ تهران

فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات حسین پور با علم به اینکه حجم بالای فروش بازار لوله و اتصالات را در اختیار دارد, این ادعا را میتواند داشته باشد که قیمت خرید لوله و اتصالات را گارانتی خواهد کرد. بدین شکل که در صورتی که پس از خرید متوجه شدید که کالای دریافتی بیش از هزینه خرید کالا بوده شما میتوانید با در دست داشتن فاکتور از 10 درصد جایزه برخوردار شوید. فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور نمایندگی نیوپایپ تهران به 2 شیوه فروشگاهی و اینترنتی برای خرید لوله نیوپایپ اقدام کنند . با توجه به موجود بودن چندین انبار در شرق , غرب و جنوب تهران و همچنین انبار کارخانه اصفهان این امکان وجود دارد که جهت فروش کلی  پرورژه های ساختمانی و یا فروشگاههای همکار بار از انبار اصفهان یا تهران به دلخواه خریدار ارسال شود. خریدهای دربستی لوله و اتصالات نیوپایپ از نمایندگی نیوپایپ با ارسال رایگان میباشد.

با توجه به شرایط موجود و رعایت پروتکل های سیستم توزیع و همچنین حجم بالای فروش مان این تسهیلات را برای شما سروران گرامی مهیا شده است, که به دو  صورت  حضوری و اینترنتی برای خرید لوله نیوپایپ اقدام کنند. با توجه به وجود چند ممحل بارگیری در شرق و جنوب تهران و همچنین انبار کارخانه اصفهان این امکان وجود دارد که برای خریدهای کلی  پرورژه های ساختمانی و یا همکاران بار از مبدا اصفهان یا تهران به دلخواه خریدار ارسال شود . همانطور که آشنا هستید, برای خریدهای دربستی و خاوری کرایه حمل بر عهده فروشنده میباشد.

لوله و اتصالات نیوپایپ

محصولات لوله و اتصالات کارخانه به خاطر محل احداث کارخانه واقع در اصفهان به لوله نیوپایپ اصفهان  هم نامیده میشوند. به طور کلی دو نوع لوله پنج لایه PEX_AL_PEX و تک لایه آب سرد توسط شرکت نیوپایپ تولید میشود که مورد اول به دلیل کیفیت و مقاومت بالا , شناخته شده تر میباشد. اتصالات لوله نیوپایپ هم در 2 مدل پرسی و کوپلی تولید میشوند. به غیر از لوله کشی پکیج , رادیاتور و آب مصرفی از لوله های پنج لایه در اجرای گرمایش از کف هم استفاده میشود.

لوله و اتصالات نیوپایپ مصرف زیادی در خدمات لوله کشی ساختمان و اجرای تاسیساتی گرمایشی دارد.

نیوپایپ علاوه بر تولید لوله اتصالات با کیفیت و قابل رقابت با تولیدات چینی و ترکیه ای توانسته با بهره گیری از وجود زیرساختهای صنعتی جانبی قیمت فروش این محصولات را به شدت کاهش داده و تقریبا واردات محصولات لوله و اتصال پنج لایه را به کمترین میزان خود رسانده است . پیش از توسعه و تولید انبوه لوله و اتصالات نیوپایپ, مارک های چینی و بعضا ترکیه ای و اروپایی با قیمتی بسیار بالاتر از این و با کیفیت حداکثر مساوی و  بعضا پایینتر از نیوپایپ بخش زیادی از بازار ایران را به خود اختصاص داده بودند.

علاوه بر استفاده از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک و کنترل کیفیت دایم و دقیق در کارخانه نیوپایپ , با استفاده از تحقیقات به روز شرکت اقدام به بروزرسانی کیفی و کمی اتصالات نموده و همواره جزو اولین شرکتهایی است که اتصالات ابداعی را به بازار میفروشد.

استعلام قیمت نیوپایپ

بهترین روش برای استعلام قیمت نیوپایپ ارسال لیست اجناس درخواستی و  دریافت پیش فاکتور میباشد. برای اینکه در زمان صرفه جویی شود شما میتوانید از فروشنده درخواست کنید که میزان درصد تخفیف اعمال شده را اعلام کند تا شما بتوانید در مورد صدور پیش فاکتور و خرید سریعا تصمیم گیری کنید.

علاوه بر لوله و اتصالات وجود شیر و کلکتورهای مورد نیاز و  همچنین  عایق و ملزومات جانبی لوله کشی ساختمان و گرمایش از کف جزیی جدایی ناپذیر از محصولات شرکت نیوپایپ بوده و شما متیوانید در نمایندگی نیوپایپ با دریافت مشخصات فنی و آشنایی با محصولات جدید نیوپایپ آشنا شوید. از لحاظ اجرایی و قیمت نرخنامه اتحادیه لوله کشی اجرای لوله کشی پنج لایه نیوپایپ نسبت به اجرای لوله  کشی پلاستیکی بیشتر است.

لیست قیمت نیوپایپ

لیست قیمت نیوپایپ علاوه بر داشتن قیمت هر سایز لوله و اتصالات متنوع دارای یک کدبندی منحصر به فرد بوده و با تولید اتصالات جدید نیز به این لیست افزوده  میشود. در خرید اینترنتی لوله نیوپایپ به صورت عمده شما میتوانید با دریافت پیش فاکتور از تخفیف های متناسب با سایز لوله بهرمند شوید. اصل بودن کالا, قیمت منصفانه و یکپارچگی قیمت از ویژگی های لیست قیمت نیوپایپ است.

در استعلام قیمت لوله و اتصالات نیوپایپ قیمت دهی یکسان بوده و رقابت بین فروشندگان مختلف تنها در عدد درصد تخفیفی است که به تناسب میزان خرید به مشتری ارایه میدهند. برخی از فروشندگان برای داغ کردن رقابت اقدام به حمل رایگان در خرید اینترنتی لوله نیوپایپ نیز میکنند.

بسته بندی لوله نیوپایپ بر حسب سایز و رنگ بندی

در پک جدید لوله های نیوپایپ هر رنگ رول باند نشان دهنده سایز لوله میباشد . لوله 16 در بسته بندی قرمز با 200 متر طول , لوله 20 با پک زرد با 150 متر طول , لوله 25 در بسته بندی بنفش با 100 متر طول و لوله 32 در بسته بندی سبز رنگ و 75 متر طول لوله نیوپاپیپ میباشد. لوله های 40 تا 63 به صورت شاخه ای و ابعاد تقریبا 4 متری تولید و در نمایندگی نیوپایپ به فروش میرسند.

برای خرید اینترنتی لوله نیوپایپ با فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور نمایندگی لوله آذین تهران تماس بگیرید.




:: برچسب‌ها: نمایندگی لوله نیوپایپ ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: